Kancelář:Jakoubka ze Stříbra 44, Olomouc
Sledujte nás i na těch sociálech

Základy internetového marketingu

Školení speciálně připraveno pro vás

Konečně
individuální školení

Neděláme hromadná školení. Každé školení je individuální a přizpůsobeno vašim potřebám. Jen tak docílíme, že pro vás školení bude mít opravdový efekt. Vše můžeme probírat na vašem webu a ihned komentovat vaše zkušenosti.
12 000 Kč + DPH
Pro pořádnou nálož znalostí
Celodenní 8h školení
  • 10 oblastí internetového marketingu v 1 dni
  • Individuálně zaměřeno pro váš web
  • Neomezený počet účastníků školení, cena je neměnná
  • Tištěné podklady
1 500 Kč/h + DPH
Zajímají vás jen některé části
Individuální konzultace
  • Probírání konkrétních témat, které vás zajímají
  • Platba dle reálně zkonzultovaných hodin
  • Neomezený počet účastníků
Co mě naučíte?

Obsah školení

Určitě vám neustále přichází nabídky na internetový marketing. Vždy je daná nabídka samozřejmě ta nejlepší. Už jste se možná i několikrát spálili a koupili něco, co nefungovalo. Jak se ale rozhodnout, co se opravdu vyplatí? Jak zjistit návratnost investice? Nejen to se dozvíte na unikátním školení – Základy internetového marketingu. Během jediného dne získáte ucelený přehled o spoustě možností propagace na internetu. Program školení:

1. Než utratíte první korunu

  • Porovnání internetové a offline reklamy
  • Kam se na internetu aktuálně nejvíce investuje
  • Rozdíl mezi brandovou a výkonovou reklamou a proč se zaměříme na výkon

2. Bannerová reklama

  • Vysvětlení základních pojmů (CTR, konverzní poměr, atp.)
  • Jaká je průměrná míra prokliku a konverzního poměru
  • Kam bannery umístit a jaký použít formát pro největší efektivitu
  • Co umístit do úspěšného banneru
  • Konkrétní ceny bannerů a za kolik se vyplatí kupovat
  • Kde bannerovou reklamu nakupovat

3. SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače)

  • Jaké vyhledávače se používají v ČR a zahraničí
  • Jak vyhledávače pracují
  • Návod, jak vybrat vhodná klíčová slova pro svůj web (vysvětlení tzv. long tail a nástrojů pro návrh klíčových slov)
  • Přehled nejdůležitějších faktorů, které mají vliv ve vyhledávačích (on-page a off-page faktory)
  • Ukázka nevhodných a zakázaných technik

4. Textová reklama

  • Jak vhodně investovat do textové reklamy
  • Jak vypadá ideální textová reklama
  • Jak pomáhají PR články
  • Jak získat textovou reklamu z jiných webů (součástí je také přehled s více než 50 tipy pro textovou reklamu/zpětné odkazy)

5. PPC reklama

  • Proč zvolit PPC reklamu, srovnání s jinými formami internetové reklamy
  • Přehled nejvyužívanějších PPC systémů v ČR
  • Jak probíhá PPC kampaň
  • Jaké je struktura PPC kampaních v systémech
  • Jak vytvořit poutavý inzerát
  • Tvorba dynamických inzerátů
  • Jakou nastavit cenu za kliknutí a podle čeho se řadí jednotlivé inzeráty

6. E-mail marketing

  • Proč se e-mail marketing vyplatí
  • Jak si vybudovat vlastní databázi kontaktů
  • Jaký správně naplánovat e-mailovou kampaň
  • Co napsat do samotného e-mailu
  • Jak dodržovat zákony, na co si dát pozor
  • Doporučené aplikace pro e-mail marketing

7. Sociální sítě

  • Jaké jsou nejpoužívanější sociální sítě v ČR
  • Proč aktivita na sociálních sítích nemusí vést k vyššímu zisku
  • Jaké formy propagace se nejvíce vyplatí na Facebooku
  • Jak udělat svou stránku na Facebooku atraktivní

8. Affiliate marketing

  • Co je to affiliate marketing a proč ho využívat
  • Jakou zvolit platformu a co si ujasnit před spuštěním
  • Jak odměňovat partnery v affiliate síti
  • Jaké reklamní prvky využívat ve vlastním affiliate systému
  • Jak nalézt vhodné partnery pro affiliate

9. Podpora webu

  • Linkbaiting – lákejte pozornost svého webu pomocí vhodného obsahu
  • Ukázky vhodného obsahu pro šíření na internetu
  • Proč mít vlastní blog a blogovat
  • Jak na legální soutěže na internetu a jak je co nejvíce využít pro svůj prospěch

10. Vyhodnocování kampaní

  • Představení nástrojů pro vyhodnocení kampaní
  • Jak nastavit měření cílů v Google Analytics
  • Značkování odkazů a měření úspěšnosti každého odkazu
  • Nastavení elektronického obchodování v Google Analytics
Je to pro mě vhodné?

Pro koho je školení určeno

Nemusíte být marketingoví specialisté ani programátoři. Školení je určeno pro zájemce, kteří se chtějí dozvědět základy mnoha způsobů propagace na internetu během jediného dne. Předešlé zkušenosti s reklamou na internetu nejsou nutné. Každá zmíněná oblast by si zasloužila minimálně celodenní školení, proto se dozvíte to nejdůležitější z každé oblasti a získáte celkový přehled. Pro více podrobností z každého tématu doporučujeme absolvovat už konkrétnější školení.

Lektor školeníJan Linhart

Školením provází jednatel firmy – Jan Linhart. Internetovým stránkám se věnuje od přelomu roku 1999 a 2000. Posledních deset let se zaměřuje se SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače) i širší digitální marketing. Je také spoluautorem knižní publikace 333 tipů a triků pro SEO.

Jeho školením již prošly stovky lidí. Můžete se tak těšit nejen na jeho zkušenosti, ale i zkušenosti ze všech proškolených firem.
https://www.linhartmarketing.cz/wp-content/uploads/2019/10/jan-linhart2.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Jak se vám školení líbilo?

Ohlasy
účastníků

Školení na internetový marketing mi pomohlo utřídit si věci, které jsem znala nebo o nich slyšela a zároveň jsem se dozvěděla spoustu nového i včetně odkazů na zajímavé weby, které umí analyzovat informace potřebné pro SEO. Velice děkuji za spoustu zajímavých podnětů.

Ing. Zita Šugárková

Pojišťovna Adria

Toto školení zcela určitě poskytne kvalitní základní přehled v problematice internetového marketingu, a to ze strany odborně zdatného lektora. Je dobrým výchozím bodem pro absolvování dalších školení věnovaných konkrétním formám marketingu na internetu.

Libor Šugárek

Vítkovice TOURS

Očekával jsem znuděného profesionála s přezíravým nadhledem a setkal jsem se s nadšeným profíkem. Školení v komorním prostředí, dostatek místa na dotazy, jasně vysvětlená problematika, dozvěděl jsem se spoustu věcí, odcházel jsem nadšen a vřele doporučuji.

Michal Bavšenkov

Quality Models

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Pořádně vás to naučímeCena a objednávka

Neděláme hromadná školení. Každé školení je individuální a přizpůsobeno vašim potřebám. Stačí napsat e-mail nebo vyplnit formulář a nejpozději následující pracovní den se vám ozveme.

Cena za 8h školení (buď u nás v Olomouci nebo u přímo u vás):
12 000 Kč + 5 Kč/1 km jízdy z Olomouce (tam i zpět) + DPH
Cena za hodinové konzultace: 1 500 Kč + DPH/h
makame@linhartmarketing.cz
Telefon
721 797 702
Adresa
Jakoubka ze Stříbra 44
Olomouc 779 00

Zůstaňte s námi v kontaktuSociální sítě
Sledujte nás i na těch sociálech
Zůstaňte s námi v kontaktuSociální sítě
Sledujte nás i na těch sociálech