Co mohou soutěže přinést vašemu podnikání?

21 Čvc
2014

Soutěže nejsou jen interaktivní, zábavná forma komunikace mezi firmou a cílovým publikem. Kromě samotného sdělení, jež nese téma soutěže, slouží jako nápaditý zdroj kontaktů. S jejich pomocí lze snadno budovat databáze a rovněž dovedou zněkolikanásobit počet fanoušků na firemní fanpage.

Soutěže.cz

NA SOUTĚŽE.CZ VÍME PŘESNĚ, CO DĚLÁME

… a máme o tom důkazy!

  •  pořádali jsme kampaně pro Sportisimo, Rako, Baumax a další zajímavé firmy
  •  návštěvnost serveru cca 1000 UIP denně, počet zobrazení více než 180 000 / měsíc => vysoká návštěvnost na Soutěže.cz zajistí až tisíce soutěžících a e-mailových adres
  •  25% lidí, kteří si zobrazí detail soutěže, se proklikne dále na web klienta, nebo se zúčastní se soutěže => soutěžící se seznámí s firmou i nabízenými produkty
  •  u nejlepších soutěží zaznamenáváme za týden 1 500 prokliků = cca 6 000 zobrazení detailu
  •  jako jediní nabízíme možnost soutěž přímo vytvořit přes administraci
  •  interaktivnost soutěží tvoří dlouhodobou spontánní  znalost pro vaši značku
  •  komplexní služby a poradenství

Realizujeme úspěšné vědomostní i fotografické soutěže. Volba klienta podléhá jeho očekávaným cílům – chcete-li zvýšit počet vašich fanoušků, pak jsou nejvhodnější soutěže fotografické či vědomostní, které se můžete snadno vytvořit pod svým účtem v administraci do 5 minut. Naše aplikace se již sama postará o spárování vašeho zadání se stránkou na Facebooku. Máte-li za cíl budovat databáze a získat co nejvíce kontaktů pro své marketingové aktivity, pak doporučujeme soutěže vědomostní. U vědomostních soutěží lze získat několik stovek, až tisíců e-mailových adres a kontaktů na soutěžících. Ty nejpovedenější se pak pyšní i více než 5 000 respondentů!

O budování databází a vědomostních soutěžích, jejich výhodách, možnostech a cenách za realizaci se můžete více dozvědět v novém článku na blogu.

vědomostní soutěž

 

admin
author